Bunkr - Část 1

Z Escape from Tarkov Wiki
Bunkr - Část 1
The Bunker Banner.png
Všeobecné informace
TypAbsolvování
LokaceReserve
ZadalPrapor
Související úkoly
Předchozí:
Depo BP
Následující:
Bunkr - Část 2
Jiný výběr:
-

Bunkr - Část 1 je Úkol v Escape from Tarkov.

Dialog[editovat | editovat zdroj]

Zdravím bojovníku. Jeden ptáček mi vyštěbetal, že ti bývalí vojáci, kteří hlídají základnu Reserve se prokopali do nějakého podzemního bunkru. Samozřejmě, že to nedělali vlastníma rukama, donutili scavy, aby tu chodbu vykopali a s největší pravděpodobností se ty chudáci už ven nepodívali. Ale o to zas tak nejde. Můj návrh je! Jelikož nemám tušení, co je to za bunkr, a to že by mohlo jít o nějaký velitelský bunkr, mám jenom z doslechu, ale s určitostí se to říct nedá, protože to může být jen obyčejný protiletecký kryt pro zaměstnance základny. Je zbytečný tam teď posílat lidi, jen tak chcípnout. Zkontroluj to podzemí a dej mi vědět, jestli stojí za to tam vyslat sběrače. Dobře ti zaplatím.

Požadavky[editovat | editovat zdroj]

  • K zahájení tohoto úkolu musíš být úroveň 10.

Cíle[editovat | editovat zdroj]

  • Najít podzemní bunkr
  • Najít velín v podzemním bunkru
  • Přežít a odejít

Odměny[editovat | editovat zdroj]

Takže říkáš, že je to velitelský kryt? Takže pověsti nelhali, že? Sakra! Hned tam pošlu svoje lidi. Tady, vezmi si to. Jak jsem slíbil.

Návod[editovat | editovat zdroj]

Začněte tím, že půjdete do půjdete do budovy (Bílého pěšce), a jděte do suterénu, kde máte možnost vstoupit do podzemí, které spojuje všechny okolní budovy. Vstoupíte do větší místnosti s více technickými a zásobovacími bednami. Jděte do místnosti se skleněnými okny a dokončíte své hledání.

  • Nejlepším způsobem, jak to dokončit úkol, je zaběhnutí bez batohu a zdrhnout přes kanalizační šachtu. Umřete nebo se odpojíte, znovu musíte navštívit oba cíle úlohy. Stavu "proběhl" roli neakceptuje.

    Dejte pozor, tam dole se objevují raideři nebo scavové. Postupujte opatrně.

    Bunkr - Část 1 Mapa
    Bunker pt1.png