READ MORE

Chemikálie - Část 1
Chemical - Part 1 Banner.png
Všeobecné informace
TypVyzvednutí
LokaceCustoms
ZadalSkier
Související úkoly
Předchozí:
Zlatý lup
Následující:
Chemikálie - Část 2
Jiný výběr:
Polikhimský tulák

Chemikálie - Část 1 je Úkol v Escape from Tarkov.

Dialog[]

Takže, Sherlocku, chceš hádanku? Jsi náš profík na tyhle hlavolamy, ne? Tady, podívejte se. Poflakuje se tady jeden mizernej tulák. Buď je natvrdlej nebo dementní, sakra, kdybych jen věděl. Špinavý hadry, od hlavy až k patě a smrad! Chodící chemická zbraň. Vyšli ho do nějaký oblasti a kde se objeví, všechno chcípne. Hehe. Oh, sakra, brečím smíchy. Ale to jsem odbočil. Chtěl jsem ho zahnat, trochu dál, tak aby ten smrad nebyl cejtit až sem, ale jeden z našich chlapců, v tý hromadě hoven, poznal svýho bývalýho kámoše. Jen si to představ! Jak hrozný věci se tady dějou, když změní normální lidi v takovej odpad! Ale o to nejde. Ten chlap, co ho poznal pod těma hadrama, řekl, že ten tulák nebyl jen obyčejný blb, ale zástupce šéfa security pro dvě obzvláště citlivé zóny v Polikhim! Jen si představte, jaký informace by jsme mohli získat, pokud by si vzpomněl alespoň na svoje jméno a ne pořád jen žvýkal soply a kecal kraviny jako idiot. Je to ostuda! Nevím, co ho dostalo, ale mam nápad. Ten bezďák musí někde, celou dobu, žít, musí spat, nejspíš na nějaký prochcaný matraci, že? Přesně! Měl by ses na to podívat. Potřebuješ hazmat - ochranný oblek? Haha, dělám si srandu. Ale když na to přijde, hazmat je na mě, a nejen to.

Požadavky[]

  • K zahájení tohoto úkolu musíš být úroveň 10.

Cíle[]

  • Najít nějaké informace o předchozím životě zástupce šéfa
    • (Volitelné) Najít místo, kde spí bývalý zástupce šéfa security
  • Předat to Skierovi
  • Najít předměty , které mohou pomoc s vyšetřováním
  • Předat to Skierovi

Odměny[]

Tak dlouho jsem na světě, ale pořád se stejně divím. Jak tady mohl celou tu dobu přežít? Neumí dát dohromady dvě slova! To je jedno. Pojďme to nejprve vše dezinfikovat a umýt kolínskou. Pak to otevřeme a podíváme se.

Návod[]

Přijetím této úlohy se spustí úloha Polikhimský tulák od Prapora.

Související položky úkolů
Obrázek Název předmětu Množství Požadavek Poznámky
Key-220-Icon.png Klíč k pokoji č. 220 na ubytovně 1 Předat Toto je položka, která "může pomoci při vyšetřování".
Docs 0013 icon.png Dokument 0013 1 Předat Po vyzvednutí se tato položka převede do inventáře předmětů hledání hráčů.
Pokud dojde k smrti dříve než hráč odejde s mapy s touto položkou, ztratí ji.

Tato položka poskytuje informace o minulém životě zástupce náčelníka.

Dokument 0013 se nachází uvnitř vagónu v severovýchodní části mapy. Pro získání dokumentu 0013 si musí hráč lehnout, aby získal přístup k dokumentu. Po uchopení dokumentů musí hráč úspěšně extrahovat z mapy. Pokud zemřete, ztratíte dokument.