Chemikálie - Část 3

Z Escape from Tarkov Wiki
Chemikálie - Část 3
Chemical - Part 3 Banner.png
Všeobecné informace
TypVyzvednutí
LokaceFactory
ZadalSkier
Související úkoly
Předchozí:
Chemikálie - Část 2
Následující:
"Vitamíny" - Část 1
Chemikálie - Část 4
nebo
Ze zvědavosti
nebo
Velký zákazník
Jiný výběr:
-

Chemikálie - Část 3 je Úkol v Escape from Tarkov.

Dialog[editovat | editovat zdroj]

Ta obálka z ubytovny obsahovala chemický vzorec. A reakční proces je popsány na flešce. Našli jsme tu chlapíka, který je na to specialista. Říkal, že vařili něco v Polikhim, experimentovali tam s nějakou modrou tekutou sračkou, do který přidávali nějaký svinstvo. No dobře, chemie mi na škole moc nešla! Různý druhy chemikálií, valencí a vazeb! Zatraceně. Hehe. Ale vidíš, že si furt nějaký výrazy pamatuju. To bylo tenkrát učení! Ale, co. Je nutné ten experiment ověřit. A to by mohlo vnést do této záležitosti trochu světla. Tahle modrá sračka se hojně vyskytuje po celým regionu, ale nikdo neví co to je. A nikdo ani není tak dychtiví, aby to zjistil. Tak a tady přichází naše šance. Zjistíme o co jde a něco na tom vyděláme. Ale k tomu potřebujeme další věc, která by měla bejt někde v továrně. Je tam místnost plná haraburdí - dřív tam měli laboratoř. Hledej něco jako jasně žlutou stříkačku, vypadá jako pero, nebo jako stříkačka s morfiem. Asi si to dokážeš představit.

Požadavky[editovat | editovat zdroj]

  • K zahájení tohoto úkolu musíš být úroveň 11.

Cíle[editovat | editovat zdroj]

Odměny[editovat | editovat zdroj]

No, skvělé. Dokud budou dělat experimenty, máme čas dostat se, tak daleko, jak jen to půjde. Později se podíváme.

Návod[editovat | editovat zdroj]

Související položky úkolů
Obrázek Název předmětu Množství Požadavek
Syringe with a chemical icon.png Stříkačka s chemikálií 1 Předat

Stříkačka s chemikálií se nachází ve Faktory v kanceláři za dveřmi, které musí být vykopnuty. Na pravé straně místnosti je kartotéka; stříkačka je zastrčena na levé straně částečně otevřené zásuvky této skříňky.