READ MORE

Escape from Tarkov Wiki
Advertisement

Funkce[]

  • Průchod založený na příběhu je jedním z herních režimů pro více hráčů. Chodíte do raidu na rozsáhlých mapách s přáteli nebo jako osamělý vlk.
  • Můžete prozkoumat mnoho jedinečných a autentických míst města Tarkov a jeho předměstí: občanské bloky, komplex chemických závodů, vojenská základna, srdce města Tarkov, soukromou obytnou zónu a další místa s povětrnostními podmínkami v reálném čase a změnami denní doby .
  • Objevujte skrytá místa - vyhrazená zařízení a zásoby, uzavřené kanceláře TerraGroup a podzemní sklady.
  • Najděte užitečné informace a předměty, které vám pomohou pochopit, co se ve městě děje.
  • Spolupracujte s bývalými nepřáteli, měňte priority a přizpůsobujte se prostředí, abyste odhalili tajemství, a následně živý unikněte z Tarkova

Souboj[]

  • Systémový modul HECS (Hazardous Environment Combat Simulator) je to, co řídí zážitek ze hry Escape From Tarkov.
  • Získáváte podrobnější zdravotní a fyzikální vlastnosti, jako je hydratace, energie, krevní tlak, ztráta krve, zlomeniny, pohmoždění, toxicita, vyčerpání, třes atd.
  • Ovládejte svou postavu volně pomocí ovládacích prvků rychlosti postavy a pozic postojů, včetně naklánění, vyklánění a plazení
  • Tarkov má hloubkový a realistický systém fyziky zásahů balistickými zásahy a střelami.
  • Připravte se na to, abyste cítili zbraň tak, jak je ve skutečném životě. Zvykněte si na fyzické koncepty běžného provozu zbraní, včetně zasekávání, přehřátí, páskování zásobníků míření, nabíjení a samozřejmě na střelbu.
  • Objevte nejpokročilejší systém modifikace zbraní vůbec. Změňte vše, co chcete, abyste přizpůsobili taktické schopnosti své zbraně aktuální situaci.
  • Splyňte s prostředím a získejte taktickou výhodu - zapněte světla a provádějte taktické vstupy pomocí systému interakce dveří.

Systém charakteru a inventáře[]

  • Pokud zemřete, ztratíte vše, co jste měli s sebou v raidu. Jediná možnost jak věci netratit, tak je vložit si je do zabezpečeného kontejneru nebo si věci pojistit (Pojištěné věci se vám vrátí pouze, pokud je nikdo jiný nedonese ven z Raidu)
  • Zacházejte se sebou, se svým vybavením a zbraněmi správně. Využijte širokou škálu léků, abyste zůstali naživu a soustředěni. Opravujte své vybavení (střelné zbraně atd..). Nezapomeňte pít a jíst
  • Spravujte svůj inventář klasickým způsobem podle slotů. Uspořádejte a upravte si hrudní soupravy jako skutečný profesionál.
  • Používejte speciální vybavení, jako jsou brýle pro noční vidění, sluchátka, balistické vesty a přilby.
  • Vyberte mrtvé nepřátelé, kontejnery a získejte tak širokou škálu věcí, které můžete použít nebo vyměnit u obchodníků.
  • Získejte zkušenosti - získávejte body a postupujte každým krokem o úroveň výš. Je zde téměř 100 jedinečných dovedností, které můžete trénovat a být tak silnější nepřítel proti ostatním.
  • Spolupracujte s cizími lidmi nebo se nechte střelit kamarádem do zad - v Tarkově nejsou žádná pravidla.

Dejte si pozor na Scavy[]

  • Čím hlasitější je váš křik - tím rychleji přicházejí. Připravte si prst na spoušť
  • Hrajte proti nepřátelským mrchožroutům poháněných umělou inteligencí nebo hrajte jako Scav s náhodným vybavením přímo vy.
  • Není třeba se bát umírání - při hraní jako Scav nepřijdete o nic z inventáře vaší hlavní postavy.
  • Pokud se při hraní za Scava dostanete naživu ven z mapy, tak vše získaná kořist se přenese do inventáře vaší hlavní postavy.

Aktivity[]

  • Zažijte velké množství nebojových aktivit.
  • Komunikujte a obchodujte s NPC obchodníky, získejte si jejich důvěru a získejte tak speciální zboží a úkoly.
  • Přizpůsobte se ekonomice, která se mění v reálném čase, je ovlivněna ostatními hráči atd.
  • Prodejte svou kořist na bleším trhu nebo obchodníkům
  • Staňte se obchodníkem se svým vlastním obchodem, speciálními nabídkami, ...
  • Pracujte se svojí skrýší (Úkrytem), uzdravujte svou postavu, opravujte a upravujte zbraně, zkoumejte předměty, chatujte s ostatními hráči, abyste se dozvěděli novinky apod.
  • Vytvořte si vlastní bojovou skupinu s jedinečnými schopnostmi.
  • Vylepšujte svůj Úkryt

Systémové požadavky[]

Komponent Minimální Doporučené
OS Windows 7/8/10 64-bit Windows 7/8/10 64-bit
CPU Intel Core 2 Duo, i3 2.4 GHz nebo AMD Athlon, Phenom II 2.6 GHz Intel Core i5, i7 3.2 GHz nebo AMD FX, Athlon 3.6 GHz
GPU DX11 kompatibilní s 1 GB VRAM DX11 kompatibilní s 2 GB nebo více VRAM
RAM 8 GB 12 GB nebo více
Místo na disku 8 GB nebo více 8 GB nebo více
Zvuková karta DirectX compatible DirectX compatible
Internet Stálé připojení Stálé připojení