Granátník

Z Escape from Tarkov Wiki
Granátník
GrenadierBanner.png
Všeobecné informace
TypEliminace
ZadalPrapor
Související úkoly
Předchozí:
Třesoucí se pokladní
Následující:
Insomnie
Testovací jízda - Část 1
Jiný výběr:
-

Granátník je Úkol v Escape from Tarkov.

Dialog[editovat | editovat zdroj]

Zdravím tě, bojovníku. Jak se daří na frontě? Slyšel jsem historky jak jseš dobrej se zbraní a měl jsem možnost to i vidět. Ale co když budeš muset pracovat s granáty? Budeš potřebovat odhad a mozek, aby ses omylem nezabil.

Požadavky[editovat | editovat zdroj]

  • K zahájení tohoto úkolu musíš být úroveň 30.

Cíle[editovat | editovat zdroj]

Odměny[editovat | editovat zdroj]

Pěkně provedeno, ruce a nohy jsou v nedotčeny.

Návod[editovat | editovat zdroj]

Nejprve musíte zvolit, jaký typ granátu chcete použít. Na výběr je z pěti:

Související položky úkolů
Obrázek Grenát Dobu zpoždění (s) Dosah explózie (m) Počet fragmentů Poškození Poznámky
F-1 grenade icon.png F-1 Ruční granát 3.5 3-7 90x F1 Shrapnel 100 Má velké množství šrapnel a je v bezprostřední blízkosti mimořádně smrtící.
RGD-5 grenade icon.png RGD-5 hand grenade 3.5 3-7 70x RGD-5 Shrapnel 110 Nejlevnější granát, ale jménem smrtící. Všestranný granát.
M67icon.png M67 Hand grenade 5 3-8 75x M67 Shrapnel 115 Můžete hodit nejdále a má nejdelší dobu zpoždění. Je třeba se naučit využívat tuto výhodu.
Vog-17 icon.png VOG-17 Khattabka grenade 3 2-6 100x RGD-5 Shrapnel 70 Má krátkou pojistku, nepřítel má krátký čas správně zareagovat.
Vog-25 icon.png VOG-25 Khattabka grenade 2 2-7 35x F1 Shrapnel 60 Má nejkratší pojistku, nepřítel má krátký čas správně zareagovat.

Střelte protivníka do nohy nebo čekejte, dokud si lehne, toto snižuje šanci soupeři dostat se z dosahu granátu. Pokud je váš protivník v malé místnosti, vhoďte granát dovnitř a rychle zavřete dveře.