Jedny stylové

Z Escape from Tarkov Wiki
Jedny stylové
The Stylish One Banner.png
Všeobecné informace
TypEliminace
LokaceInterchange
ZadalRagman
Související úkoly
Předchozí:
Klíč k úspěchu
Následující:
-
Jiný výběr:
-

Jedny stylové je Úkol v Escape from Tarkov.

Dialog[editovat | editovat zdroj]

No dobrá, je tady jedna věc. Ten vystylovaný debil v OC Ultra. Číhá tam, oprašuje zásoby a střílí na každého, kdo tam přijde. Potřebuju, abyste mě ho zbavit. Jednou a provždy. Lidi se ho tam děsně bojí a jeho přítomnost je tam snadno rozpoznatelná. Řeknu vám, co uděláte. Zbavíte mě ho a já vám dám pěkný nevšední outfit, takový, který už nesundáte.

Cíle[editovat | editovat zdroj]

Odměny[editovat | editovat zdroj]

Je to hotové? Dobrá práce! Počkej chvilku, musím označit velikostí a potřebujete zjistit, techniku šití. Ale to bys měl vědět sám, že tyhle materiály nejsou v současnosti levné!

Návod[editovat | editovat zdroj]

Eliminovat 100x Killu

Killa se nachází na mapě Interchange hlavně v centrální části obchodního centra na 1. patře kolem obchodů Kiba a Mantis.

InterchangeKillaPath.jpg

Doporučuje se, aby vás Killa neviděl. Má více granátů a přesně je hází. Pokud jste nablízku, bude vás neustále tlačit a vytrvale lovit. Nejlepší je na něj zaútočit municí s vysokou penetrací, například 5,45 BS, 5,56 M995 nebo 7,62 × 51. Bez správné munice třeba střílet na jeho nohy. Granáty obecně nebudou účinné, aby ho zabili, protože je to vysoce mobilní bojovník. Rozumnou strategií je bojovat proti Kill se spoluhráčem, útočit na něj ze dvou různých směrů. Protože bude nadále potlačovat jednoho ze svých soupeřů, zatímco druhý může bezpečně střílet.

Při boji proti němu je mimořádně důležité používat krytí, zůstat mobilní a vždy mít na paměti počet své munice.