Kolegové - Část 1

Z Escape from Tarkov Wiki
Kolegové - Část 1
Out of Curiosity Banner.png
Všeobecné informace
TypPrůzkum
LokaceShoreline
ZadalTherapistka
Související úkoly
Předchozí:
Běžné zboží
Následující:
Kolegové - Část 2
Skříňka s chemikáliemi
Jiný výběr:
-

Kolegové - Část 1 je Úkol v Escape from Tarkov.

Dialog[editovat | editovat zdroj]

Dobré odpoledne. Je zřejmé, že v dnešní těžké době, má každý s lékařskými znalostmi cenu zlata. Nemluvě o praktikujících lékařích. A vypadá to, že jeden takový lékař se právě objevil někde na Shoreline. Léčí místní a prodávat jim léky. Najala jsem několik skupin lidí, aby se tam šly podívat. Mají za úkol se s tím doktorem domluvit a nabídnout mu lepší podmínky. Ale v současné chvíli se mi už žádná z těch skupin nehlásí. Potřebujeme ty léky... Opravdu. Najdi mé lidi a zjisti co se stalo.

Poznámky[editovat | editovat zdroj]

  • Tento úkol a Anestézie vyžadují, abyste šli na stejná místa. Pokud přijmete obě tyto úlohy, můžete je splnit současně.

Požadavky[editovat | editovat zdroj]

Musíte být úroveň 21

Cíle[editovat | editovat zdroj]

  • Najít skupinu, která byla poslána do Zdravotního střediska
  • Najít skupinu, která byla poslána na molo
  • Najít skupinu, která byla poslána do chaty
  • Přežít a opustit oblast

Odměny[editovat | editovat zdroj]

Všechny tři skupiny poražena? Nechápu, jak se to mohlo stát. Neměli přitahovat pozornost a zapojit se do boje. Byly to vyjednávači s velmi lukrativní obchodní nabídkou. Jednání se zjevně strašně zhoršily.

Návod[editovat | editovat zdroj]

Najděte tři těla lidí najatých Therapistkou na Shoreline. Tyto mrtvoly budou zakryty bílými plachtami. Všechny tři mrtvoly musí být nalezeny v jednom raidu. Pokud opustíte raid a našli jste pouze některé mrtvoly, úloha se resetuje. Musíte odejít z mapy ve stejném raidu, ve kterém jste našli všechny mrtvoly. Tři mrtvoly najdete na těchto místech: