Escape from Tarkov Wiki

READ MORE

Escape from Tarkov Wiki
Advertisement
Escape from Tarkov Wiki
Minibus
MinibusBanner.png
Všeobecné informace
TypAbsolvování
LokaceInterchange
ZadalRagman
Související úkoly
Předchozí:
Databáze - Část 2
Následující:
-
Jiný výběr:
-

Minibus je Úkol v Escape from Tarkov.

Dialog[]

Oh, jsem rád, že tě vidím. Pojďme rovnou k věci, poměrně často musím vyzvedávat nebo doručovat různé věci. Tahat všechno sám, jako mezek, už nepřichází v úvahu. Místní vozidla byla vyřazena z provozu po nějaké EMP útoku, hned v začátku konfliktu. Nic, nenastartuješ bez ohledu na to, jak moc se snažíš. I když je celý rozebereš a dáš zase dohromady, nic. Pouze auta, která přijela z venku by mohli ještě běžet. Na parkovišti na Interchange uvízly nějaké minibusy, označ tři z nich vysílači a moji opraváři je podrobně prohlédnou, možná že je rozběhnou, pokud se nám podaří získat nějakou elektroniky z venku. Najdi nějakou v pohodě, žádný kusy šrotu.

Požadavky[]

  • K zahájení tohoto úkolu musíš být úroveň 24.

Cíle[]

Odměny[]

Oooph. Působivé, díky

Návod[]

Související položky úkolů
Obrázek Název předmětu Množství Požadavek Poznámka
MS2000 Marker icon.png Značkovač MS2000 3 Požadované Tuto položku umístěte na nákladní vozidla. Po umístění se položka odstraní z inventáře hráčů.

Dva z nich jsou umístěny v pravé garáži (vedle hlavního vchodu do Super), relativně blízko sebe.

První z nich je vlevo u zatarasené cesty dolů a druhý je vpravo za rozbitou podlahou v zadním rohu (poblíž je díra ve zdi).

Třetí je v oploceném areálu vedle Oli.

  • Advertisement