Přátelení

Z Escape from Tarkov Wiki
Přátelení
Kind of Sabatoge Banner.png
Všeobecné informace
TypAbsolvování
LokaceCustoms, Woods, Interchange
ZadalSkier
Související úkoly
Předchozí:
Informace jsou zbraň
Následující:
Tichý kalibr
Flint
Blbý kecy
Jiný výběr:
-

Přátelení je Úkol v Escape from Tarkov.

Dialog[editovat | editovat zdroj]

Pojď dál, jestli máš zájem! Ty kamery, které jste nainstaloval se nakonec vyplatily. Podařilo se objevit ty správné lidi, kteří jsou zadobře se Scavy. No, chci je teď trochu uplatit, v zájmu míru. Ty bastardi jsou jak sjetý. Střílej každýho na potkání a vyplašili mi zákazníky, zmrdi. Trik je v tom, že ty zlodějské kurvy jsou z různejch gangů a to chce pokaždý jinej přístup. Zatím jsme se dohodli na třech zlatejch řetízkách pro každého, aby nevázla konverzace. A pak uvidíme, jak to půjde dál... Bohužel nemám dost řetízků pro všechny, ale ty jsi šikovnej operátor, ty je seženeš během chvíle. Ukážu ti, kde je hledat. Taky se ujisti, že je Interchange vyčištěná od PMC, protože jinak se ty správní lidé, nemusí dostat kam potřebují.

Požadavky[editovat | editovat zdroj]

  • K zahájení tohoto úkolu musíš být úroveň 27.

Cíle[editovat | editovat zdroj]

Odměny[editovat | editovat zdroj]

Scavové se trochu zklidnili. Doufám, že nebudou nedočkavý a nebudou chtít víc, ale to je moje starost, ne tvoje. Pěkně provedeno!

Návod[editovat | editovat zdroj]

Související položky úkolů
Obrázek Název předmětu Množství Požadavek Poznámky
Golden neck chain Icon.png Zlatý řetízek na krk 9 Požadované Naleznete v Trezor, Mrtvý scav, Šuplík, Sportovní taška, Bunda i kdekoliv na mapě.

Matrac vedle BTR-80A se nachází na posteli v obchodě "Generic" na Interchange.

  • Mikrovlnná trouba ve 3. patře kolejí" se nacházíte v "kuchyni" (velká místnost bez dveří) ve 3-patrových kolejích na Customs.

  • „Střední ubytovací jednotkou na pile“ se rozumí dřevěná chatka číslo 2 v dřevařském dvoře na Woods.