Escape from Tarkov Wiki

READ MORE

Escape from Tarkov Wiki
Advertisement
Escape from Tarkov Wiki
Prášky proti bolesti
Painkiller Banner.png
Všeobecné informace
TypVyzvednutí
ZadalTherapistka
Související úkoly
Předchozí:
Hygienické standardy - Část 2
Následující:
Lékárník
Jiný výběr:
-

Prášky proti bolesti je Úkol v Escape from Tarkov.

Dialog[]

Mám pro vás další práci, jestli máte zájem. Myslím, že jste již pochopil, že pomáhám zbylým civilistům, kteří bohužel nestihli utéct z oblasti a přežívají v provizorních úkrytech. Ve skutečnosti jsou všechny vaše přestřelky jen prostředkem k dosažení mého cíle. A tím cílem je pomoci nevinným lidem přežít, až do úplného konce této noční můry anebo do evakuace. Připadáte mi, víceméně jako normální člověk, ještě se z vás nestalo úplné monstrum, jako z většiny vašich kolegů, kteří ke mně přicházejí. Proto bych vás chtěla o něco požádat. Potřebuji morfium. Ne k prodeji drogově závislým. Jsem přeci jen lékařka, mladý muži. Složila jsem přísahu. Mnoho civilistů je zraněno kvůli vašim neustálým přestřelkám. Zbloudilé kulky, střepiny granátů. Jsou tu také ženy, děti a starší lidé. Ti bohužel nejsou žádní bojem zocelení gangsteři, takže by neměly a ani nemůžou snášet takovou bolest. Vím, že USEC ve svých SUV vozili zásoby jednorázových stříkaček. Sežeňte mi jich alespoň 5.

Požadavky[]

  • K zahájení tohoto úkolu musíš být úroveň 8.

Cíle[]

  • Najít během raidu 4 stříkačky morfia
  • Předat stříkačky Therapistce

Odměny[]

  • +4,500 EXP
  • Reputace u Therapistky +0.03
  • 17,000 Rublů
  • 2x Prášky proti bolesti Analgin
  • 5x Jednorázová injekční stříkačka
  • 2x Hromada léků
  • 1x Silikonové trubice
Děkuji Vám z celého srdce. Nelze ani říci jak moc - a zároveň málo to je vzhledem k našim podmínkám. Většina lidí by si je nechala pro sebe, ale Vy se o ně podělíte s ostatními. Děkuji.

Návod[]

Související položky úkolů
Obrázek Název předmětu Množství Požadavek Poznámky
EFT Morphine Icon.png Stříkačka morfia 4 Předat Lze vyrobit v Úkrytu

Jedno z nejlepších míst k nalezení stříkačky morfia je v léčebném ústavu na Shoreline, protože má velké množství zdravotnických tašek a velké možství medikamentů po celém území ústavu.