Rabování

Z Escape from Tarkov Wiki

Kořistění je hlavní zdroj získávání věcí, vybavení a zbraní rozsetých po Norvinském regionu.

Skrýš (úkryt)[editovat | editovat zdroj]

Skrýš je bezpečné místo mimo raid pro uschovávání věcí. Podle koupené verze hry, se skrýš rozděluje na různé velikosti.

Základní velikost skrýše může být v Úkrytu zvětšena na velikost EoD verze, to je 4 úroveň. V budoucnu může být větší díky odměnám z úkolů. Místo ve skrýši může být rovněž rozšířeno pomocí kontejnerů které mají větší prostor než který zabírají.

Inventář[editovat | editovat zdroj]

Loadout.png

Inventář je místo kde máte předměty a vybavení jako PMC. Před tím než půjdete do raidu, můžete si vzít věci, které chcete mít v raidu jako PMC. Vše v raidu, co si vemete kromě obsahu v zabezpečeném kontejneru a zbraně na blízko, můžete ztratit.
V inventáři se můžete vybavit primární zbraní, sekundární zbraní, pistolí, zbraní na blízko, Armorem, Sluchátkama, Helmama, Maskama, páskou na ruku a brýlema atd... Když máte předměty v taktické vestě nebo kapsách (granáty, medikamenty, nebo zásobníky), můžete je umístit do rychlého slotu pro jeho rychlejší použití v raidu.

Zabezpečené kontejnery[editovat | editovat zdroj]

Zabezpečené kontejnery jsou kontejnery, kde si můžete uložit věci, které nebudou v případě smrti ztraceny. Každý hráč začíná s nějakým kontejnerem, ale který - záleží na verzi koupené hry, a všechny kromě Gamma kontejneru můžou být získány ve hře.

Obchodování[editovat | editovat zdroj]

Obchodníci[editovat | editovat zdroj]

Obchodníci jsou ti u kterých můžete koupit nebo vyměnit věci. Peníze a předměty výměnného obchodu budou přesunuty do vašeho inventáře. Podle vaši reputace a levelu obchodníka se ceny mohou lišit. Někteří obchodníci také nabízejí úkoly , které vyžadují splnění zadané práce. Později vám ve hře úkoly nabídnou cenné odměny jako Zabezpečený kontejner Epsilon nebo Kufr na předměty zn. T H I C C.

Bleší trh[editovat | editovat zdroj]

Pro informace klikněte Zde.

Aukce[editovat | editovat zdroj]

Zatím nedostupné.

Prohledatelné kontejnery[editovat | editovat zdroj]

Kontejnery, které obsahují různé věci (věci se spawnou hned na začátku raidu). Vždy jsou na stejném místě, ale s rozdílným obsahem.

Náhled Název Popis
Buried Barrel Cache.png Skrýš v zakopaném barelu 3x4 pohřbená schránka.
Register.png Pokladna Pokladna 1x2, obsahuje pouze Rubly.
Register TAR2-2.png Pokladna TAR2-2 Větší Pokladna, má 2x2 a obsahuje pouze Rubly.
ShturmanCrate.png "Shturmanova" skrýš 5x5 skrýš
DeadScav.png Mrtvý Scav Tělo mrtvého scava. 4x4 obsahuje výměnné předměty např. jídlo a vodu PM pistole, a lékařské vybavení.
Drawers.png Šuplík Šuplíky jsou součástí kartoték. Všechny kartotéky mají 4 šuplíky. Každý šuplík má velikost 2x2 .
GrenadeCrate.png Box na granáty Granátové boxy jsou 2x3 kontejnery s granáty.
Groundcache.png Skrýš v zemi 4x4 pohřebená a ukrytá schránka.
Jackets.png Bunda modré nebo hnědé bundy obsahují Různý loot, jídlo, pití a většina i klíče .
Bluejacket114.png Bunda (klíč 114) Tato bunda má šanci na výskyt Klíče 114 (Dormy) a léků.
Brownjacket.png Bunda (klíč od stroje) 2x2 hnědá bunda a obsahuje pouze klíč od stroje. .
Med Bag.png Zdravotnický batoh SMU06 Zdravotnický batoh SMU06 obsahuje pouze lékařské věci
Med Case.png Zdravotnický kufřík Plastové lékařské pouzdro obsahuje pouze lékařské vybavení. Velmi podobné Batohu SMU06, ale neobsahuje lékarničky kromě AI-2.
MedicalSupplyCrate.png Bedna na zdravotnické zásoby 5x5 lékařská zasobovací bedna
Pc Block.png Počítač Počítačová bedna může být prohledána pro PC komponenty.
Plastic suitcase.png Plastový kufr Plastový kufr, který obsahuje různé itemy a má velikost 3x3 .
RationSupplyCrate.png Bedna na proviant 5x5 přídělová zasobovací bedna
Safe Container.png Trezor Kontejner obsahující výhradně měnu a cenné předměty. Velký černý trezor obsahuje stejný loot, tak jako trezor na zbraně (trezor na zbraň + horní malý trezor)
DuffleBag.png Sportovní taška Černočervená sportovní taška 4x3 obsahuje všechny vyměnitelné předměty, léčení, PM pistole a nože.
TechSupplyCrate.png Zásobovací bedna pro techniku 5x5 technická zásobovací bedna obsahuje elektronické a industriální předměty.
Toolbox.png Box s nářadím Malá bedna na nářadí obsahuje různé druhy nářadí (šroubováky, izolepu, šrouby, ...)
Toolbox2.png Dřevěná bedna na nářadí Velká bedna na nářadí obsahuje různé druhy nářadí (šroubováky, izolepu, šrouby, ...)
Weapon Box 4x4.png Bedna na zbraně (4x4) TerraGroup bedna obsahující zbraně a modifikace na zbraně. Může obsahovat pouze zbraně, které se do ní vejdou
AmmoBox Container.png Dřevěný muniční box Dřevěná 3x3 bedna obsahující výhradně munici.
WoodenCrate.png Dřevěná bedna Zelená dřevěná bedna, obsahuje armádní vybavení (léčení, náboje, modifikace na zbraně, ...)