Sběrač - Část 1

Z Escape from Tarkov Wiki
Přejít na: navigace, hledání
Sběrač - Část 1
FarmingIcon.png
Všeobecné informace
TypVyzvednutí
LokaceFactory
ZadalMechanik
Související úkoly
Předchozí:
Puškař - Část 1
Následující:
Sběrač - Část 2
Jiný výběr:
-

Sběrač - Část 1 je Úkol v Escape from Tarkov.

Dialog[editovat | editovat zdroj]

Někdo se rozhodl zničit trh emisí balíku bitcoinů. Bylo toho tolik, že TARGox začal přijímat nabídky 10x nižší než byla tržní cena. Nabídek bylo spousty. A čím více se jich objevilo, tím níže srážely cenu. Náhodou se mi taky povedlo pár stovek koupit. A dnes už se cena vrací zase k normálu, jako by se nic nestalo. Musíme to spustit hned, dokud je trh v tomhle stavu. Factory už znáte dobře, jsou tam rozvaděče. Abyste je našel, hledejte nouzová červená světla. Vezměte si s sebou pár sad nářadí a opravte je, já budu zatím pracovat na chlazení.

Požadavky[editovat | editovat zdroj]

  • K zahájení tohoto úkolu musíš být úroveň 15.

Cíle[editovat | editovat zdroj]

  • Opravit první rozvaděč
  • Opravit druhý rozvaděč
  • Přežít a opustit oblast

Odměny[editovat | editovat zdroj]

Byl jsi rychlejší než bych čekal. Už jsem s tím chlazením skoro hotový

Návod[editovat | editovat zdroj]

Související položky úkolů
Obrázek Název předmětu Množství Požadavek Poznámka
Toolsicon.png Sada nářadí 2 Požadované Tato položka se používá na opravu rozvaděče. Při použití se předmět odstraní z inventáře hráčů.

Tento úkol lze splnit v denní i noční variantě Factory.

Vezměte dvě sady nářadí a jděte do Factory. Každou ze dvou sad budete muset použít na opravu panelů s blikajícími světly. K dispozici jsou tři místa s blikajícími světly, ale jen dvě musíte opravit. Každá oprava trvá 20 sekund a klávesa (výchozí F) musí být podržena až do konce odpočtu. První místo je v místnosti se žlutými vysokozdvižnými vozíky. Druhé místo je v nedaleké chodbě lemované mnoha malými okny. Po umístění obou předmětů prožijte a opusťte Factory, abyste dokončili úkol. Pokud po opravě jednoho nebo dvou rozvaděčů zemřete, nemusíte je již znovu opravovat, prostě prožijte raid ve Faktory, abyste splnili cíl "Přežít a opustit oblast" a dokončili úkol.

Pokud chcete splnit tento úkol bez ztráty sady nářadí, vezměte do zabezpečeného kontejneru pouze jednu sadu nástrojů a proveďte dva raidy Factory, přičemž každý raid umístěte po jedné. Tímto způsobem, pokud vás zabijí, neztratíte je.